Procesy zakupowe

Pełna optymalizacja procesów zakupowych.

System Archillea oferuje kompleksowe wsparcie dla obszaru zakupów, umożliwiając ich planowanie, zgłaszanie zapotrzebowań oraz efektywne przetwarzanie wniosków zakupowych. System zapewnia płynność i kontrolę nad całym procesem zakupowym, od planowania po jego realizację.

Utwórz konto i uzyskaj dostęp do demo

Odtwórz wideo
Wskaźnik zakupów realizowany wg planu zakupów uznawany za dobrze zaplanowanych
%
Możliwe uzyski negocjacyjne wynikające z konsolidacji pozycji planu zakupowego i uzyskania efektu skali.
%
Umowy podpisywane i utrzymywane wyłącznie w wersji elektronicznej.
%
Wniosków zakupowych, które zostały wprowadzone do Archillea.

Narzędzia i moduły EOD, które są wykorzystywane w tym obszarze

Najczęściej wykorzystywane przez naszych Klientów narzędzia i moduły powiązane z obszarem Administracji

Wykorzystaj elastyczność Archillei i dostosuj ją do swoich potrzeb.

Korzyści dla obszaru, który zastosuje EOD

Łatwe zarządzanie planem zakupowym

Archillea przynosi znaczące korzyści dla przedsiębiorstwa, umożliwiając zbieranie potrzeb zakupowych z różnych jednostek organizacyjnych i spółek na przyszłe okresy budżetowe. System pozwala na dokładną analizę zakresu i wartości planowanych zakupów, co jest kluczowe dla strategicznego planowania i optymalizacji wydatków. Dzięki konsolidacji pozycji zakupowych, firmy mogą zredukować liczbę procedur zakupowych i uzyskać lepsze warunki handlowe, wykorzystując skalę swoich operacji.

Wygodne zbieranie zapotrzebowań od biznesu

W systemie Archillea zapotrzebowania zakupowe stanowią kluczowy element procedury zakupowej, umożliwiając pracownikom inicjowanie procesu zakupu. System Archillea zapewnia efektywną rejestrację i akceptację tych wniosków, co przyczynia się do płynności procesów zakupowych i umożliwia pełną kontrolę nad procesem. Zgłaszanie zapotrzebowani może odbywać się w referencji do planu zakupowego jak i poza nim.

Automatyczna analiza wydatków i kontrola

W systemie Archillea wnioski zakupowe są ściśle powiązane z wymiarami kontrolingowymi, takimi jak pozycje budżetowe, Miejsca Powstawania Kosztów (MPK) czy projekty, co znacząco usprawnia proces akceptacji faktur oraz umożliwia dokładne analizy i rozliczenia. To wszystko zapewnia przejrzystość kosztów i ułatwia zarządzanie budżetem.

Transparentność procesu zakupowego

System Archillea pozwala monitorować kroki procesu zakupowego począwszy od przygotowania dokumentacji zakupowej (SIWZ) poprzez określanie kryterium oceny, zbierania i rankingowania ofert po zawarcie umowy z dostawcą.

Klienci

Referencje

Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Zaprojektowanie stabilnego systemu, który umożliwi nam korzystanie z niego bez względu na miejsce pracy, to cel, który postawiliśmy sobie decydując się na wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Dzięki współpracy z DahliaMatic i wyborze Archillei jako systemu wspierającego nas w wybranych procesach skróciliśmy ich czas obiegu nawet o 40%, a koordynatorzy budów oszczędzają średnio 20% czasu w tygodniu dzięki dostępności systemu z dowolnego miejsca. Nie muszą już tracić czasu na stanie w korkach i przewożenie dokumentacji. Teraz mają do niej dostęp bez konieczności przyjazdu do biura.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Przemodelowanie sposobu pracy i umożliwienie wykonywania jej zdalnie było dla nas ważnym celem, szczególnie wtedy kiedy pandemia wymusiła na nas niemal natychmiastowe działania. W przypadku spółek o znaczeniu krytycznym dla Państwa realizacja tego przedsięwzięcia wcale nie należała do najprostszych, w końcu to zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa miało dla nas kluczowe i decydujące znaczenie. Dzięki wyborze Archillei i współpracy z DahliaMatic stworzyliśmy system, który spełnia nie tylko najwyższe standardy, ale i umożliwił nam zrealizowanie zakładanego celu. Regularnie realizowane testy dają nam poczucie bezpieczeństwa, które w tym projekcie było i nadal jest dla nas najważniejsze.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
Skala naszej działalności ma ogromne znaczenie, przez co definiowała wiele z kluczowych parametrów decydujących o wyborze systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Ponad 25 tys. pracowników, którzy każdego dnia realizują procesy nie tylko określała wielkość i złożoność realizowanych czynności. Odejście od wypracowanych schematów wymagało od nas dużej determinacji i wytrwałości. Dzięki wsparciu DahliaMatic i wdrożeniu Archillei, osiągnęliśmy sukces. Jako ciekawostkę mogę podać fakt, że trakcie realizacji testów wykorzystaliśmy roboty.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Zastosowanie Archillei Dahliamatic pozwoliło nam na wyeliminowanie konieczności przyjazdu koordynatorów do biura, którzy średnio poświęcali jeden dzień w tygodniu na to, aby przewieźć dokumentację miedzy naszą siedzibą, a realizowanymi inwestycjami. Dzięki temu, nie tylko oszczędziliśmy czas koordynatorów, ale i zyskaliśmy oszczędność kosztową obsługiwanych procesów. Archillea zapewnia nam wsparcie w obsłudze procesów finansowych, w tym rozliczeń obiegu faktur, obsługi delegacji, zarządzania urządzeniami budowlanymi oraz cyklem ich eksploatacji.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Transformacja cyfrowa w spółce o krytycznym znaczeniu dla Państwa to niezwykle odpowiedzialny i ważny projekt. Decydując się na digitalizację i wyeliminowanie obiegów papierowych dokumentów oraz czynności manualnych wiedzieliśmy, że kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu tego przedsięwzięcia będzie zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa. Zagwarantowała nam je Archillea, która wdrożona przez zespół ekspertów z DahliaMatic pozwoliła nam na wykonanie kolejnego kroku w drodze do całkowitej transformacji naszej firmy.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
8 miesięcy trwało wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, co przy naszej skali działania – 25 tys. pracowników – bezsprzecznie możemy uznać za sukces. 5 faz projektowych, połączenie metodyki waterfall i agile dało nam plan praktycznie w 100% dostosowany do specyfiki projektu. Całkowita transformacja kultury organizacyjnej i odejście od pracy analogowej wymagało od nas dużej determinacji i wytrwałości. Udało się nam to dzięki wsparciu pracowników DahliaMatic, którzy wdrażając Archilleę służyli pełnym wsparciem i dostosowywali się do naszych potrzeb.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Wdrożenie Archillei we współpracy z DahliaMatic pomogło nam nie tylko przyspieszyć realizację procesów, ale i wykonywać je z dowolnego miejsca i urządzenia. Dzięki temu zyskaliśmy oszczędność kosztów i niezależność, tak ważną szczególnie gdy praca wykonywana jest z wielu lokalizacji. Proces wdrożenia przebiegł sprawnie i z jasno określonymi celami. Od początku wiedzieliśmy czego się spodziewać, uczestniczyliśmy w modelowaniu procesów, dzięki czemu od pierwszego dnia od uruchomienia systemu w pełni spełniały nasze oczekiwania. Integracja z systemem ERP zapewniła nam sprawny przepływ informacji pomiędzy systemami oraz wymianę danych.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Zapewnienie gwarancji ciągłości usługi 24/7 bez wyjątku i najwyższych standardów bezpieczeństwa było dla nas kluczowymi czynnikami, które braliśmy pod uwagę decydując się na wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Rozwiązanie zaoferowane przez Archilleę nie tylko daje nam tę gwarancję, ale i pozwala dostosowywać to rozwiązanie do zmieniających się potrzeb naszej organizacji. Dzięki niemu realizujemy nasz plan transformacji cyfrowej, która pozwala nam na sukcesywne eliminowanie papieru i opomiarowanie procesów, tym samym realizując ich optymalizację.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
Proces transformacji cyfrowej postawił przed nami wiele wyzwań. Rezygnacja z pracy analogowej, całkowita transformacja kultury organizacyjnej, zapewnienie najwyższej wydajności systemu i jego dostępności 24h na dobę 7 dni w tygodniu powodowała, że z dużą ostrożnością dobieraliśmy partnera wdrożeniowego oraz system do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów. Decyzja o współpracy z DahliaMatic i wdrożeniu Archillei okazała się strzałem w dziesiątkę. Po 8 miesiącach mieliśmy gotowy system, który umożliwił nam zrealizowanie projektu. To dla nas ważny krok w drodze do całkowitej transformacji cyfrowej naszej organizacji.

Case study

Zdalny dostęp dla kilku tysięcy pracowników korzystających jednocześnie z Archillei z dowolnego miejsca na świecie

Skala ma znaczenie szczególnie w tym projekcie. Na pokładzie ponad 25 tys. pracowników. Dziesiątki tysięcy dokumentów przetwarzane każdego dnia. Przez Archilleę przechodzą wszystkie dokumenty przychodzące i wychodzące do z organizacji. Realizacja procesów została opomiarowana szeregiem...

Usprawnienie i optymalizacja procesów wspieranych przez Archilleę i ułatwienie pracy użytkowników końcowych

Procesy

Archillea usprawnia procesy w Twojej firmie, zapewniając efektywne zarządzanie dokumentacją i automatyzację kluczowych zadań. Zyskaj zwiększoną efektywność, szybszy obieg dokumentów, lepszą kontrolę nad procesami oraz redukcję błędów. 

Odtwórz wideo

Rejestr umów zakupowych i sprzedażowych

Odtwórz wideo

Opracowanie dokumentów akceptacja i opiniowanie

Odtwórz wideo

Rejestr kontrahentów

Odtwórz wideo

Elektroniczna kancelaria obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej

Odtwórz wideo

Zarządzanie oraz obsługa spraw i teczek

Odtwórz wideo

Obsługa archiwum dokumentów elektronicznych i papierowych

Odtwórz wideo

Zarządzanie flotą

Odtwórz wideo

Zarządzanie dostępami (przepustki, wejścia, etc.)

Korzyści w obszarze zakupy

Kompleksowe narzędzia wspierające formalne procesy zakupowe

W systemie Archillea wniosek zakupowy pełni rolę centralnego elementu w fazie realizacji zakupu, będąc kontynuacją zapotrzebowania zakupowego. System umożliwia zbieranie i organizowanie wszystkich informacji oraz dokumentacji związanej z procesem zakupu, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zapytań ofertowych, a także danych od oferentów, takich jak oferty, pytania i odpowiedzi. Zapewniając dostęp do wszystkich informacji w jednym miejscu.

Kokpit zakupowy wspierający analizę i zarządzanie zakupami

Kokpit zakupowy w systemie Archillea umożliwia użytkownikom szybką ocenę stanu prowadzonych postępowań zakupowych, w tym oczekiwanych dat realizacji i harmonogramu wydatków. To narzędzie zapewnia menedżerom zakupów natychmiastowy dostęp do kluczowych informacji, co ułatwia podejmowanie decyzji i zarządzanie budżetem.

Elastyczność i dostosowanie procesów zakupowych dzięki low code

W systemie Archillea plany zakupów, wnioski zakupowe oraz procesy są w pełni konfigurowalne, co pozwala na ich szybkie i precyzyjne dostosowanie do unikalnych potrzeb i wymagań organizacji. Wykorzystanie podejścia low code umożliwia użytkownikom tworzenie i modyfikowanie procesów bez konieczności zaawansowanej wiedzy programistycznej, co przyspiesza wdrożenia i pozwala na dynamiczne reagowanie na zmiany w środowisku biznesowym.

Integracja z innymi procesami

W Archillea centralizacja i wymiana danych stanowią klucz do optymalizacji działalności przedsiębiorstwa. System umożliwia płynne połączenie procesów zakupowych z innymi obszarami, takimi jak zarządzanie umowami czy obieg faktur, co pozwala na efektywne wykorzystanie informacji w różnych działach organizacji. Dzięki temu, procesy zakupowe są nie tylko efektywnie zarządzane, ale również zintegrowane z szerokim spektrum operacji biznesowych, co przekłada się na lepszą koordynację, szybsze przepływy informacji i wzrost ogólnej efektywności operacyjnej firmy.

Błyskawiczne procesy akceptacyjne i efekt synergii

W Archillea proces akceptacji planów jest elastyczny i może być dostosowany do struktury organizacyjnej oraz kategorii zakupowych, co umożliwia wprowadzanie niezbędnych korekt w planie. W efekcie, Archillea wspiera przedsiębiorstwa w realizacji kompleksowego i efektywnego procesu planowania zakupów, zapewniając jednocześnie zgodność z wewnętrznymi procedurami i polityką firmy.

Porozmawiajmy o Archillei i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie

Aneta Fidler - ekspert w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

Dowiedz się więcej o możliwościach Archillei w danym obszarze

Prezentacja narzędzi low code

Praktyczny Warsztat – cyfryzacja procesu w 20 minut – na przykładzie procesu – demonstracja narzędzi low code

W tym dynamicznym warsztacie uczestnicy byli świadkami, jak w ciągu zaledwie 20 minut można uzyskać efektywny proces onboardingowy...
AI w elektronicznym obiegu dokumentów

Prezentacja – Zastosowania sztucznej inteligencji w realizacji procesów. Wykorzystaj AI do wygodnego wyszukiwania informacji – demonstracja systemu Archillea

Poznaj, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować zarządzanie dokumentacją i wspierać procesy decyzyjne. Podczas naszej prelekcji zaprezentowaliśmy system Archillea,...

Wdrożenie

Dobrze zaplanowane i z jasno wyznaczonymi celami, takie są nasze projekty.

W procesie wdrożenia doradzamy i projektujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb, a po starcie produkcyjnym wspieramy Ciebie i Twoich pracowników w trakcie nauki korzystania z systemu. Na żadnym z etapów nie pozostajesz sam.

Współpraca w firmie

Wypróbuj Archilleę

Zyskaj 14-dniowy darmowy dostęp do Archillei i sprawdź w jaki sposób możesz bezpiecznie i efektywnie zarządzać obiegiem dokumentów w swojej firmie. W systemie znajdziesz predefiniowane dokumenty, które w prosty 
i intuicyjny sposób przeprowadzisz przez procesy w wybranych przez Ciebie obszarach.

Przejdź na wyższy poziom zarządzania dokumentami!

Instrukcja jak wdrożyć system EOD

Archillea jako rozwiązanie problemów

Kłopoty z dostępem i zarządzaniem uprawnieniami, zagubione dokumenty, a do tego bałagan w korespondencji archiwizowanej na dyskach współdzielonych?

Odzyskaj kontrolę nad obiegiem korespondencji wykorzystując Digital Repository – elektroniczne archiwum, w którym wprowadzisz ewidencję, filtrowanie i wyszukiwanie po treści.

Trudności z terminowymi odpowiedziami, brak spójności w komunikacji zewnętrznej oraz osoby odpowiedzialnej za opracowanie merytorycznej odpowiedzi?

Przejrzysty, dobrze zdefiniowany i z jasno wskazanymi osobami odpowiedzialnymi za zlecone zadania – tak wygląda obieg korespondencji w Archillei. Dzięki temu łatwo zweryfikujesz na jakim etapie i jak długo jest realizowany proces, a stąd już prosta droga do optymalizacji i obniżenia kosztów operacyjnych.

Brak dostępu do historii korespondencji, trudności w zarządzaniu dokumentami podpisanymi elektronicznie, dostęp do korespondencji i umów jedynie z biura

eKancelaria, czyli centralna baza umów umożliwia zachowanie ciągłości trwania korespondencji, ułatwia dotrzymanie terminów szczególnie przy wieloetapowej ścieżce obiegu dokumentów, a dostęp do korespondencji z dowolnego miejsca (praca zdalna/poza biurem) staje się na wyciągnięcie ręki.

Co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu?

Zastanawiasz się, w czym Archillea jest lepsza od innych rozwiązań rynkowych? Nurtuje Cię proces wdrożenia? A może jeszcze nie wiesz od czego zacząć?

Porozmawiajmy o korzyściach, które Archillea może przynieść Twojej organizacji

Aneta Fidler - ekspert w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

Pozostałe obszary

Księgowość i finanse

Eliminuj wąskie gardła, zadbaj o prawidłową dekretację, realizuj terminowe zapłaty. Analizuj dane, identyfikuj trendy, monitoruj wydajność, podejmuj świadome decyzje finansowe oparte na danych.

HR

Definiuj i automatyzuj procesy rekrutacyjne. Twórz plany i składaj wnioski nie tylko urlopowe. Zapewnij łatwy i bezpieczny dostęp do dokumentacji pracowniczej.

Produkcja

Skróć czas potrzebny na wprowadzenie produktu na rynek, zminimalizuj marnotrawstwa i zapewnij swojej firmie zachowanie ciągłości operacyjnej.

Zarządzanie organizacją

Zadbaj o jakość i bezpieczeństwo, zyskaj zaufanie swoich pracowników. Sprawdź jak efektywnie zarządzać procesami w firmie.

Skontaktuj się z nami

Krok 1


Krok 2