Elektroniczny system obiegu dokumentów – kiedy warto go wdrożyć i dlaczego?

Kiedy wdrożyć Portal Pracowniczy w firmie?

Przeciętny pracownik biurowy spędza nawet 4 godziny tygodniowo na szukaniu dokumentów, a niemal połowa zatrudnionych przyznaje, że ma trudności ze znalezieniem odpowiedniego pliku. W sytuacji, gdy czas jest jednym z kluczowych zasobów, takie problemy wpływają negatywnie nie tylko na efektywność pojedynczych pracowników, ale również na wydajność całych zespołów i działów. Warto zastanowić się, jak zarządzanie dokumentami wygląda w Twojej firmie.

Ewolucja czy rewolucja? Portal Pracowniczy a employer branding

Mężczyzna pracujący przy komputerze

Portal pracowniczy pełniący funkcję cyfrowego narzędzia do zarządzania personelem, ma za zadanie podnosić skuteczność procesów HR w organizacji. Wspiera między innymi składanie wniosków urlopowych, wdrażanie nowych pracowników oraz zarządzanie dokumentacją. Jednak portal ten warto postrzegać w szerszym kontekście – nie tylko jako system wspierający działy HR, lecz także jako narzędzie mogące kształtować wizerunek firmy jako pracodawcy.

6 najczęstszych zagrożeń dla cyfrowego archiwum umów – jak zapewnić bezpieczeństwo dokumentów online?

BezpieczeństwoDokumentówOnline

Coraz więcej firm digitalizuje swoje procesy, przechodząc na rozwiązania paperless. Elektroniczne zarządzanie umowami poprawia efektywność, ale popularne dyski współdzielone, choć wygodne, mogą stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa danych. W artykule omówimy sześć najczęstszych błędów związanych z takim przechowywaniem dokumentów i podpowiemy, jak ich unikać, by lepiej zabezpieczać dokumenty online.

Praktyczny Warsztat – cyfryzacja procesu w 20 minut – na przykładzie procesu – demonstracja narzędzi low code

Prezentacja narzędzi low code

W tym dynamicznym warsztacie uczestnicy byli świadkami, jak w ciągu zaledwie 20 minut można uzyskać efektywny proces onboardingowy w postaci cyfrowej. Demonstracja na żywo ukazała, jak szybko i bez potrzeby głębokiej wiedzy technicznej można zaprojektować, testować i wdrażać procesy, które tradycyjnie wymagałyby skomplikowanego kodowania i znacznych zasobów czasowych.

Prezentacja – Zastosowania sztucznej inteligencji w realizacji procesów. Wykorzystaj AI do wygodnego wyszukiwania informacji – demonstracja systemu Archillea

AI w elektronicznym obiegu dokumentów

Poznaj, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować zarządzanie dokumentacją i wspierać procesy decyzyjne. Podczas naszej prelekcji zaprezentowaliśmy system Archillea, który wykorzystuje technologie AI, w tym algorytmy przetwarzania języka naturalnego (NLP), do szybkiego i precyzyjnego wyszukiwania informacji w codziennym języku. Zobacz, jak uczenie maszynowe może uprościć zarządzanie dokumentami i zwiększyć efektywność procesów w Twojej organizacji.

Low-Code – co to takiego? Automatyzacja procesów dzięki platformom niskokodowym

Low-Code

Dziś wielu przedsiębiorców i menedżerów IT zastanawia się, jak usprawnić swoje procesy biznesowe, zredukować koszty i skrócić czas realizacji projektów. Tradycyjne metody tworzenia oprogramowania często są czasochłonne i wymagają zatrudnienia wykwalifikowanych programistów. I tu właśnie wkracza podejście low-code. Ale czym dokładnie jest? Jakie korzyści przynosi? I jak może pomóc w automatyzacji procesów biznesowych?

Więcej niż nowa jakość komunikacji w firmie

elektroniczny podpis

Potencjał Portalu Pracowniczego to znacznie więcej niż usprawnienie komunikacji w firmie. To również centralizacja informacji, sprawne zarządzanie danymi przez zespoły HR z jednoczesną możliwością samodzielnego zarządzania swoimi danymi przez pracowników. Pozwala też na odpowiednie zabezpieczenie wrażliwych danych, jakimi są dane osobowe przetwarzane przez organizację. Każdy z tych aspektów omawiamy w tym ebooku.

Archillea, Platforma Cyfryzacji Procesów ​

teczki pracownicze

73% firm rozpoczęło już działania automatyzujące procesy, a Ty nadal zastanawiasz się od czego zacząć? A może szukasz kolejnych procesów, które warto zautomatyzować (a te zajmują nawet 49% czasu Twoich pracowników). Jeśli nie wiesz od czego zacząć, zacznij od tego ebooka.

Cyfrowa transformacja w administracji: Jak EZD wspiera zarządzanie dokumentami w urzędach

Czym jest portal pracowniczy

W związku z obowiązkiem prawnym – od 1 stycznia 2028 roku – w urzędach administracji publicznej muszą zostać wdrożone systemy Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Ten wymóg ma być motywem do wprowadzenia nowoczesnych zmian, które przełożą się na większą efektywność, transparentność i lepszą obsługę obywateli. Odpowiedzią na potrzeby związane z wdrożeniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją jest EZD RP, który został przygotowany przez NASK, a obecnie znajduje się w portfelu usług wdrażanych przez specjalistów DahliaMatic. W tym artykule przyjrzymy się, jak EZD wspiera urzędy w adaptacji do nowych realiów, umożliwiając bardziej efektywne, transparentne i przyjazne dla obywateli funkcjonowanie administracji.