Administracja
Intuicyjne zarządzanie obiegiem dokumentów w digital – twórz nowoczesną Administrację.
Współpracuj, zarządzaj i przekazuj wiedzę. Organizuj pracę w Administracji w sposób bezpieczny oraz wydajny. Definiuj procesy, które stanowią przejrzystą i dynamiczną całość. Usprawnij pracę z dokumentami, ich obieg oraz archiwizację.
Utwórz konto i uzyskaj dostęp do demo
Narzędzia i moduły EOD, które są wykorzystywane w tym obszarze
Najczęściej wykorzystywane przez naszych Klientów narzędzia i moduły powiązane z obszarem Administracji
Wykorzystaj elastyczność Archillei i dostosuj ją do swoich potrzeb.
Korzyści dla obszaru Administracji
Łatwy dostęp do dokumentów online – elektroniczne repozytorium
Niezależnie od miejsca i czasu Archillea zapewnia dostęp do zarchiwizowanych dokumentów, co jest szczególnie cenne w trakcie pracy zdalnej.
Skanowanie i OCR
Dzięki technologii OCR (Optical Character Recognition) szybko przekształcisz papierowe dokumenty w edytowalne formaty cyfrowe, co ułatwia ich wyszukiwanie i zarządzanie. Archillea wyposażona jest w narzędzia ułatwiające wprowadzanie dokumentów i współpracuje ze skanerami różnych typów.
Usprawnienie przepływu dokumentów
System Archillea optymalizuje obieg dokumentów w firmie, zapewniając płynne przesyłanie, śledzenie i zarządzanie dokumentacją, co skraca czas realizacji zadań i poprawia komunikację wewnątrz organizacji.
Bezpieczeństwo danych
Cyfryzacja dokumentów w systemie Archillea zapewnia zaawansowane metody zabezpieczania danych, w tym szyfrowania, chroniąc wrażliwe informacje przed nieautoryzowanym dostępem.
Automatyzacja rutynowych zadań
Funkcje automatyzacji pozwalają na usprawnienie powtarzalnych procesów, aby pracownicy mieli czas na realizację kluczowych zadań.
Klienci
Referencje
Case study
Zdalny dostęp dla kilku tysięcy pracowników korzystających jednocześnie z Archillei z dowolnego miejsca na świecie
Usprawnienie i optymalizacja procesów wspieranych przez Archilleę i ułatwienie pracy użytkowników końcowych
Procesy
Archillea usprawnia procesy w Twojej firmie, zapewniając efektywne zarządzanie dokumentacją i automatyzację kluczowych zadań. Zyskaj zwiększoną efektywność, szybszy obieg dokumentów, lepszą kontrolę nad procesami oraz redukcję błędów.
Elektroniczna kancelaria obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej
Obieg faktur zakupu
Rejestr umów zakupowych i sprzedażowych
Opracowanie dokumentów akceptacja i opiniowanie
Rejestr kontrahentów
Zarządzanie oraz obsługa spraw i teczek
Obsługa archiwum dokumentów elektronicznych i papierowych
Zarządzanie flotą
Zarządzanie dostępami (przepustki, wejścia, etc.)
Przewagi Archillei w obszarze Administracji
Pełna elastyczność procesów administracyjnych
Platforma Archillea umożliwia szybkie projektowanie i wdrażanie aplikacji biznesowych z wykorzystaniem podejścia Low-Code. Dzięki temu nawet osoby bez zaawansowanych umiejętności programistycznych mogą tworzyć skomplikowane rozwiązania, co przyspiesza cyfryzację procesów i pozwala na elastyczne dostosowanie systemu do zmieniających się potrzeb organizacji.
Łatwość obsługi i intuicyjny interface
System Archillea oferuje prosty i intuicyjny interfejs użytkownika, który umożliwia łatwą obsługę i szybkie przyswajanie funkcji systemu, minimalizując potrzebę szkoleń i pozwalając na natychmiastowe zwiększenie produktywności.
Wygodna obsługa eDoręczeń, eNadawcy, kurierów
System Archillea integruje się z usługami e-Doręczenia, eNadawcy Poczty Polskiej oraz systemami kurierskimi, umożliwiając szybką i bezproblemową wymianę dokumentów elektronicznych i fizycznych, co zwiększa efektywność procesów komunikacyjnych i logistycznych w organizacji.
Zaawansowane wyszukiwanie danych i dokumentów
Archillea oferuje zaawansowane opcje wyszukiwania pełnotekstowego i filtry, które znacznie przyspieszają odnajdywanie potrzebnych informacji, zwiększając efektywność pracy z dokumentami.
Zarchiwizowane w strukturze JRWA
Wykorzystaj procesy archiwizacji dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i zyskaj standaryzację, łatwość zarządzania oraz szybki dostęp do dokumentacji
Porozmawiajmy o Archillei i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie
Dowiedz się więcej o możliwościach Archillei w obszarze Administracji
- Webinar
Praktyczny Warsztat – cyfryzacja procesu w 20 minut – na przykładzie procesu – demonstracja narzędzi low code
- # EOD, Platforma Cyfryzacji Procesów, Transformacja cyfrowa, zadzarzaniedanymi
- Webinar
Prezentacja – Zastosowania sztucznej inteligencji w realizacji procesów. Wykorzystaj AI do wygodnego wyszukiwania informacji – demonstracja systemu Archillea
- # EOD, Platforma Cyfryzacji Procesów, Transformacja cyfrowa, zadzarzaniedanymi
Wdrożenie
Dobrze zaplanowane i z jasno wyznaczonymi celami, takie są nasze projekty.
W procesie wdrożenia doradzamy i projektujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb, a po starcie produkcyjnym wspieramy Ciebie i Twoich pracowników w trakcie nauki korzystania z systemu. Na żadnym z etapów nie pozostajesz sam.
Wypróbuj Archilleę
Zyskaj 14-dniowy darmowy dostęp do Archillei i sprawdź w jaki sposób możesz bezpiecznie i efektywnie zarządzać obiegiem dokumentów w swojej firmie. W systemie znajdziesz predefiniowane dokumenty, które w prosty i intuicyjny sposób przeprowadzisz przez procesy w wybranych przez Ciebie obszarach.
Przejdź na wyższy poziom zarządzania dokumentami!
Archillea jako rozwiązanie problemów
Kłopoty z dostępem i zarządzaniem uprawnieniami, zagubione dokumenty, a do tego bałagan w korespondencji archiwizowanej na dyskach współdzielonych?
Odzyskaj kontrolę nad obiegiem korespondencji wykorzystując Digital Repository – elektroniczne archiwum, w którym wprowadzisz ewidencję, filtrowanie i wyszukiwanie po treści.
Trudności z terminowymi odpowiedziami, brak spójności w komunikacji zewnętrznej oraz osoby odpowiedzialnej za opracowanie merytorycznej odpowiedzi?
Przejrzysty, dobrze zdefiniowany i z jasno wskazanymi osobami odpowiedzialnymi za zlecone zadania – tak wygląda obieg korespondencji w Archillei. Dzięki temu łatwo zweryfikujesz na jakim etapie i jak długo jest realizowany proces, a stąd już prosta droga do optymalizacji i obniżenia kosztów operacyjnych.
Trudności w zarządzaniu dokumentami podpisanymi elektronicznie, dostęp do korespondencji i umów jedynie z biura?
eKancelaria, czyli centralna baza umów umożliwia zachowanie ciągłości trwania korespondencji, ułatwia dotrzymanie terminów szczególnie przy wieloetapowej ścieżce obiegu dokumentów, a dostęp do korespondencji z dowolnego miejsca (praca zdalna/poza biurem) staje się na wyciągnięcie ręki.
Co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu?
Zastanawiasz się, w czym Archillea jest lepsza od innych rozwiązań rynkowych? Nurtuje Cię proces wdrożenia? A może jeszcze nie wiesz od czego zacząć?