eKancelaria

Zapomnij o papierowych dziennikach, ewidencji w excelu, czy skanach w folderach sieciowych lub e-mail. Elektroniczna ewidencja korespondencji może być efektywniejsza!

Nowoczesny w pełni elektroniczny dziennik korespondencji, dzięki któremu twoja organizacja usprawni obieg dokumentów, stanie się paperless i wdroży dobre praktyki instrukcji kancelaryjnej.

Odtwórz film na temat Film - elektroniczny obieg korespondencji
i więcej korespondencji przychodzącej rocznie - Dla klienta zatrudniającego ponad 3 tyś pracowników
korespondencji dekretowanej ma postać elektroniczną (skanowanie i OCR)
%
lokalizacji i kancelarii obsługiwanych w jednej instalacji
Ponad
i 2 osoby w kancelarii - w najmniejszej instalacji
lokalizacja

Moduły i narzędzia, które są wykorzystywane w Portalu

W skład naszego rozwiązania wchodzą następujące rozwiązania oraz narzędzia

Nasze modułowe rozwiązanie jest elastyczne i dostosowuje się do Twoich potrzeb.

Korzyści

Centralne archiwum korespondencji przychodzącej i wychodzącej

Archillea oferuje centralne archiwum całej korespondencji, co jest nieocenione zwłaszcza dla firm działających w wielu lokalizacjach. Zawsze wiesz, gdzie możesz znaleźć potrzebne informacje.

Bezpieczeństwo danych i niezawodność archiwizacji

Po zeskanowaniu wszystkie dokumenty są natychmiast wprowadzane do elektronicznego archiwum, co eliminuje ryzyko ich zagubienia lub uszkodzenia. Dzięki temu masz pewność, że ważne informacje są bezpieczne i zawsze dostępne.

Ergonomia i przyspieszenie pracy

System Archillea skraca czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na pisma, co przekłada się na wydajniejszą komunikację i zapewnienie terminowego reagowania na potrzeby instytucji, klientów i partnerów biznesowych.

Integracja danych z innymi procesami biznesowymi

Dane z procesu obiegu korespondencji mogą być wykorzystane w innych procesach, takich jak obsługa faktur, reklamacji lub innych spraw, co pozwala na stworzenie spójnego i efektywnego systemu zarządzania informacją w organizacji.

Kontrola nad obiegiem korespondencji

Moduł eKancelaria w Archillea daje pełną kontrolę nad ich przepływem. Masz pewność, że informacja dociera do właściwych osób, a sprawy i pisma tworzone są w wymaganych terminach.

Elastyczność i personalizacja workflow

Dzięki modułowej budowie i podejściu low code, Archillea umożliwia administratorom samodzielne definiowanie i dostosowywanie procesów workflow. To pozwala na szybką optymalizację i automatyzację procesów, dostosowując je do unikalnych potrzeb organizacji.

Mobilność i dostępność danych

Responsywny interfejs Archilleii pozwala na łatwy dostęp do danych z każdego urządzenia mobilnego, wspierając pracę w terenie i zapewniając ciągłość procesów biznesowych, niezależnie od lokalizacji użytkownika.

Powiadomienia i notyfikacje

Automatyczne powiadomienia i przypomnienia o ważnych terminach i zadaniach, zarówno w systemie, jak i poprzez e-mail, pomagają w zachowaniu organizacji i terminowości w realizacji obowiązków.

Zautomatyzowana obsługa spraw zgodnie z JRWA

System Archillea umożliwia pełną konfigurację procesów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt (JRWA), co zapewnia zgodność ze standardami zarządzania dokumentacją urzędową, co jest kluczowe dla instytucji publicznych i wszystkich organizacji stosujących standardy zarządzania dokumentacją urzędową. Dzięki temu, każda sprawa jest rejestrowana, klasyfikowana i przetwarzana zgodnie z obowiązującymi przepisami, co zapewnia porządek i zgodność z wymogami prawnym.

Klienci

Referencje

Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Zaprojektowanie stabilnego systemu, który umożliwi nam korzystanie z niego bez względu na miejsce pracy, to cel, który postawiliśmy sobie decydując się na wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Dzięki współpracy z DahliaMatic i wyborze Archillei jako systemu wspierającego nas w wybranych procesach skróciliśmy ich czas obiegu nawet o 40%, a koordynatorzy budów oszczędzają średnio 20% czasu w tygodniu dzięki dostępności systemu z dowolnego miejsca. Nie muszą już tracić czasu na stanie w korkach i przewożenie dokumentacji. Teraz mają do niej dostęp bez konieczności przyjazdu do biura.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Przemodelowanie sposobu pracy i umożliwienie wykonywania jej zdalnie było dla nas ważnym celem, szczególnie wtedy kiedy pandemia wymusiła na nas niemal natychmiastowe działania. W przypadku spółek o znaczeniu krytycznym dla Państwa realizacja tego przedsięwzięcia wcale nie należała do najprostszych, w końcu to zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa miało dla nas kluczowe i decydujące znaczenie. Dzięki wyborze Archillei i współpracy z DahliaMatic stworzyliśmy system, który spełnia nie tylko najwyższe standardy, ale i umożliwił nam zrealizowanie zakładanego celu. Regularnie realizowane testy dają nam poczucie bezpieczeństwa, które w tym projekcie było i nadal jest dla nas najważniejsze.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
Skala naszej działalności ma ogromne znaczenie, przez co definiowała wiele z kluczowych parametrów decydujących o wyborze systemu do elektronicznego obiegu dokumentów. Ponad 25 tys. pracowników, którzy każdego dnia realizują procesy nie tylko określała wielkość i złożoność realizowanych czynności. Odejście od wypracowanych schematów wymagało od nas dużej determinacji i wytrwałości. Dzięki wsparciu DahliaMatic i wdrożeniu Archillei, osiągnęliśmy sukces. Jako ciekawostkę mogę podać fakt, że trakcie realizacji testów wykorzystaliśmy roboty.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Zastosowanie Archillei Dahliamatic pozwoliło nam na wyeliminowanie konieczności przyjazdu koordynatorów do biura, którzy średnio poświęcali jeden dzień w tygodniu na to, aby przewieźć dokumentację miedzy naszą siedzibą, a realizowanymi inwestycjami. Dzięki temu, nie tylko oszczędziliśmy czas koordynatorów, ale i zyskaliśmy oszczędność kosztową obsługiwanych procesów. Archillea zapewnia nam wsparcie w obsłudze procesów finansowych, w tym rozliczeń obiegu faktur, obsługi delegacji, zarządzania urządzeniami budowlanymi oraz cyklem ich eksploatacji.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Transformacja cyfrowa w spółce o krytycznym znaczeniu dla Państwa to niezwykle odpowiedzialny i ważny projekt. Decydując się na digitalizację i wyeliminowanie obiegów papierowych dokumentów oraz czynności manualnych wiedzieliśmy, że kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu tego przedsięwzięcia będzie zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa. Zagwarantowała nam je Archillea, która wdrożona przez zespół ekspertów z DahliaMatic pozwoliła nam na wykonanie kolejnego kroku w drodze do całkowitej transformacji naszej firmy.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
8 miesięcy trwało wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, co przy naszej skali działania – 25 tys. pracowników – bezsprzecznie możemy uznać za sukces. 5 faz projektowych, połączenie metodyki waterfall i agile dało nam plan praktycznie w 100% dostosowany do specyfiki projektu. Całkowita transformacja kultury organizacyjnej i odejście od pracy analogowej wymagało od nas dużej determinacji i wytrwałości. Udało się nam to dzięki wsparciu pracowników DahliaMatic, którzy wdrażając Archilleę służyli pełnym wsparciem i dostosowywali się do naszych potrzeb.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoELBUD
Czytaj więcej
Wdrożenie Archillei we współpracy z DahliaMatic pomogło nam nie tylko przyspieszyć realizację procesów, ale i wykonywać je z dowolnego miejsca i urządzenia. Dzięki temu zyskaliśmy oszczędność kosztów i niezależność, tak ważną szczególnie gdy praca wykonywana jest z wielu lokalizacji. Proces wdrożenia przebiegł sprawnie i z jasno określonymi celami. Od początku wiedzieliśmy czego się spodziewać, uczestniczyliśmy w modelowaniu procesów, dzięki czemu od pierwszego dnia od uruchomienia systemu w pełni spełniały nasze oczekiwania. Integracja z systemem ERP zapewniła nam sprawny przepływ informacji pomiędzy systemami oraz wymianę danych.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPERN
Czytaj więcej
Zapewnienie gwarancji ciągłości usługi 24/7 bez wyjątku i najwyższych standardów bezpieczeństwa było dla nas kluczowymi czynnikami, które braliśmy pod uwagę decydując się na wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Rozwiązanie zaoferowane przez Archilleę nie tylko daje nam tę gwarancję, ale i pozwala dostosowywać to rozwiązanie do zmieniających się potrzeb naszej organizacji. Dzięki niemu realizujemy nasz plan transformacji cyfrowej, która pozwala nam na sukcesywne eliminowanie papieru i opomiarowanie procesów, tym samym realizując ich optymalizację.
Imię Nazwisko
Imię NazwiskoPGNiG
Czytaj więcej
Proces transformacji cyfrowej postawił przed nami wiele wyzwań. Rezygnacja z pracy analogowej, całkowita transformacja kultury organizacyjnej, zapewnienie najwyższej wydajności systemu i jego dostępności 24h na dobę 7 dni w tygodniu powodowała, że z dużą ostrożnością dobieraliśmy partnera wdrożeniowego oraz system do obsługi elektronicznego obiegu dokumentów. Decyzja o współpracy z DahliaMatic i wdrożeniu Archillei okazała się strzałem w dziesiątkę. Po 8 miesiącach mieliśmy gotowy system, który umożliwił nam zrealizowanie projektu. To dla nas ważny krok w drodze do całkowitej transformacji cyfrowej naszej organizacji.

Cechy rozwiązania

Zgodność z EZD i pełna elastyczność

Archillea to system w pełni zgodny z wymaganiami dla systemów klasy EZD oraz instrukcją kancelaryjną, oferujący jednocześnie większą intuicyjność i elastyczność niż standardowe rozwiązania rządowe.

Integracja z eDoręczenia i efektywna dekretacja

System zapewnia integrację z usługą eDoręczenia, co umożliwia automatyczne odbieranie i szybki elektroniczny obieg dokumentów pobieranych elektronicznie. W taki sam sposób są przyjmowane i dekretowane dokumenty otrzymane metodą tradycyjną, e-mail, eDoręczenia i ePUAP.

Efektywne zarządzanie dokumentacją dzięki elektronicznemu archiwum

Archillea umożliwia pełną kontrolę nad cyklem życia dokumentów, w tym nad ich gromadzeniem, kontrolą dostępu, porządkowaniem w sprawach i teczkach, wypożyczaniem i brakowaniem. Elektroniczne archiwum zintegrowane z procesami pozwala na systematyczne porządkowanie i aktualizację struktury archiwum, co gwarantuje łatwy dostęp do dokumentów i ich bezpieczeństwo

Usprawnienie wysyłki z Elektronicznym Nadawcą (Poczta Polska i kurierami )

Archillea jest zintegrowana z usługą eNadawca oraz systemami kurierów, co pozwala na łatwe przygotowanie, nadanie i śledzenie przesyłek, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych do różnych systemów.

Centralizacja i uporządkowanie danych

System oferuje funkcjonalność spraw i teczek, która pozwala na efektywne zarządzanie informacjami, łatwe nadawanie uprawnień i uporządkowanie danych, co ułatwia przeglądanie korespondencji związanej z konkretnym zagadnieniem.

Łatwy dostęp do informacji i wsparcie pracy zdalnej

Elektroniczny obieg dokumentów ułatwia szybkie wyszukiwanie danych, dzięki odpowiedniej strukturze katalogów, filtrów i indeksowaniu dokumentów, co umożliwi wyszukiwanie danych nawet po zeskanowanej treści. Wszystkie informacje zgromadzone w systemie są dostępne z dowolnego miejsca i komputera, a pracownicy logują się do systemu z przeglądarki internetowej.

Szybkie i spójne tworzenie dokumentów z szablonów

Archillea umożliwia błyskawiczne generowanie pism wychodzących dzięki gotowym szablonom, które zapewniają jednolitość i profesjonalny wygląd każdego dokumentu. Proces ten nie tylko oszczędza cenny czas pracowników, eliminując potrzebę manualnego przygotowywania dokumentów, ale również gwarantuje ich wysoką jakość i spójność treści.

Obsługa podpisów elektronicznych

Archillea umożliwia stosowanie podpisów elektronicznych kwalifikowanych i niekwalifikowanych, co zapewnia prawną ważność dokumentów i umożliwia ich szybką wymianę bez konieczności pobierania dokumentów na dysk oraz korzystania z dodatkowych zewnętrznych aplikacji.

Automatyzacja wysyłki korespondencji wychodzącej

System automatycznie tworzy etykiety adresowe i wypełnia koperty, przyspieszając proces wysyłki i minimalizując ryzyko błędów w adresach.

Najwyższa skuteczność dzięki zintegrowanemu ABBYY OCR

Proces wprowadzania korespondencji jest znacznie przyspieszony dzięki zaawansowanemu OCR, który automatycznie uzupełnia dane w metrykach korespondencji przychodzącej.

Oszczędność zasobów i ochrona środowiska

Przejście na elektroniczny obieg dokumentów redukuje zużycie papieru, oszczędza przestrzeń biurową i ogranicza emisję CO2, czyniąc organizację bardziej ekologiczną.

Procesy

Archillea usprawnia procesy w Twojej firmie, zapewniając efektywne zarządzanie dokumentacją i automatyzację kluczowych zadań. Zyskaj zwiększoną efektywność, szybszy obieg dokumentów, lepszą kontrolę nad procesami oraz redukcję błędów. 

Odtwórz wideo

Lorem ipsum

Odtwórz wideo

Lorem ipsum

Odtwórz wideo

Lorem ipsum

Korzyści wynikające z zastosowania naszej eKancelarii

Modułowość i łatwa konfiguracja procesów

Archillea pozwala na łatwe dostosowywanie procesów, zakresów danych, ekranów, raportów dzięki swojej modułowej strukturze i narzędziom typu low code. Administratorzy mogą szybko dostosowywać i automatyzować procesy, aby lepiej spełniały one indywidualne potrzeby firmy.

Ułatwienie dostępu do informacji

Elektroniczny obieg dokumentów Archillea umożliwia centralizację przechowywania zarówno formalnych dokumentów, jak i roboczych zasobów informacyjnych, w tym maili, plików multimedialnych oraz wewnętrznych regulaminów i procedur. Zapewnia to szybki i łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych danych, szczegółową kontrolę dostępu, co przekłada się na efektywniejsze przetwarzanie informacji i wzmocnienie bezpieczeństwa danych.

Narzędzia AI

Archillea wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji do wykonywania automatycznych dekretacji dokumentów, w systemie dostępny jest także cyfrowy asystent (chat bot) pozwalający np. Na wyszukiwanie informacji na podstawie pytań zadawanych w języku naturalnym.

Archiwum Państwowe

integracja

Zwiększenie efektywności operacyjnej

Platforma Archillea przekracza tradycyjne funkcje elektronicznego archiwum, każdy dokument jest opatrywany indywidualną sygnaturą i jest opisywany metadanymi, możliwe jest szybkie wyszukiwanie i identyfikacja poszukiwanej informacji. Dekretacja w systemie wykonywana jest w sposób elektroniczny co powoduje, że informacja dostarczana jest natychmiast. Na bieżąco monitorowy jest postęp realizacji procesów.

Bezpieczeństwo i ochrona danych w zarządzaniu elektroniczną dokumentacją

System EOD Archillea umożliwia implementację najwyższych standardów zabezpieczeń, w tym zaawansowanego szyfrowania plików i transmisji danych do użytkownika, co gwarantuje ochronę przed nieautoryzowanym dostępem i potencjalnymi zagrożeniami. Dzięki temu, wszystkie dokumenty i dane są bezpiecznie zarządzane i przechowywane, co zapewnia poczucie bezpieczeństwa zarówno pracownikom, jak i klientom firmy.

Uproszczenie zarządzanie dzięki wykorzystaniu struktury organizacyjnej

Integracja EDO Archillea z systemami HR, domeną czy Active Directory pozwala na automatyzację dekretacji i procesów decyzyjnych, dzięki wykorzystaniu danych ze struktury organizacyjnej. Dzięki temu procesy przekazywania informacji i zadań mogą być automatyzowane i przyspieszane.

Zaawansowane możliwości raportowania

System Archillea wyposażony jest w intuicyjny silnik raportów, który administrator może wykorzystać do tworzenia spersonalizowanych, zaawansowanych raportów. Pozwala to na szczegółową analizę danych i dostosowanie informacji do konkretnych potrzeb zarządzania, co z kolei ułatwia monitorowanie wydajności i identyfikację obszarów do optymalizacji.

Porozmawiajmy o narzędziu i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie

Aneta Fidler - ekspert w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

Dowiedz się więcej o możliwościach Archillei

Prezentacja narzędzi low code

Praktyczny Warsztat – cyfryzacja procesu w 20 minut – na przykładzie procesu – demonstracja narzędzi low code

W tym dynamicznym warsztacie uczestnicy byli świadkami, jak w ciągu zaledwie 20 minut można uzyskać efektywny proces onboardingowy...
AI w elektronicznym obiegu dokumentów

Prezentacja – Zastosowania sztucznej inteligencji w realizacji procesów. Wykorzystaj AI do wygodnego wyszukiwania informacji – demonstracja systemu Archillea

Poznaj, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować zarządzanie dokumentacją i wspierać procesy decyzyjne. Podczas naszej prelekcji zaprezentowaliśmy system Archillea,...

Wdrożenie

Dobrze zaplanowane i z jasno wyznaczonymi celami, takie są nasze projekty.

W procesie wdrożenia doradzamy i projektujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb, a po starcie produkcyjnym wspieramy Ciebie i Twoich pracowników w trakcie nauki korzystania z systemu. Na żadnym z etapów nie pozostajesz sam.

Współpraca w firmie

Archillea jako rozwiązanie problemów

Czy korespondencja jest rozproszona w różnych działach, co prowadzi do zagubienia dokumentów i trudności w śledzeniu ich statusu?

Archillea  zapewnia centralny dziennik korespondencji, który umożliwia łatwe zarządzanie i śledzenie wszystkich dokumentów w jednym miejscu. Dzięki temu wszystkie dokumenty są dostępne w jednym systemie, a ryzyko ich zgubienia zostaje wyeliminowane.

Czy brak systemu zintegrowanego z eDoręczeńczeniami prowadzi do trudności w przetwarzaniu informacji i ich prawidłowym obiegu?

Archillea integruje się z platformami eDoręczeń, umożliwiając szybkie i bezpieczne przetwarzanie oraz obieg informacji. System automatyzuje procesy związane z eDoręczeniami, co eliminuje trudności w przetwarzaniu informacji i zapewnia ich prawidłowy obieg.

Czy brak systemu do zarządzania korespondencją powoduje chaos i brak przejrzystości w organizacji?

Archillea wprowadza porządek i przejrzystość w zarządzaniu korespondencją, co poprawia komunikację i współpracę w organizacji. System centralizuje zarządzanie dokumentami, co ułatwia ich śledzenie i monitorowanie.

Co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu?

Zastanawiasz się, w czym Archillea jest lepsza od innych rozwiązań rynkowych? Nurtuje Cię proces wdrożenia? A może jeszcze nie wiesz od czego zacząć?

Porozmawiajmy o narzędziu i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie

Aneta Fidler - ekspert w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

Pozostałe rozwiązania

Księgowość i finanse

Eliminuj wąskie gardła, zadbaj o prawidłową dekretację, realizuj terminowe zapłaty. Analizuj dane, identyfikuj trendy, monitoruj wydajność, podejmuj świadome decyzje finansowe oparte na danych.

HR

Definiuj i automatyzuj procesy rekrutacyjne. Twórz plany i składaj wnioski nie tylko urlopowe. Zapewnij łatwy i bezpieczny dostęp do dokumentacji pracowniczej.

Produkcja

Skróć czas potrzebny na wprowadzenie produktu na rynek, zminimalizuj marnotrawstwa i zapewnij swojej firmie zachowanie ciągłości operacyjnej.

Zarządzanie ryzykiem – GRC

Zarządzaj ryzykiem, zgodnością i kontrolą, aby zapewnić stabilność i bezpieczeństwo operacyjne. Monitoruj ryzyka, przestrzegaj regulacji, wdrażaj kontrole i minimalizuj zagrożenia dla Twojej organizacji.

Skontaktuj się z nami

Krok 1


Krok 2