Podpis elektroniczny

Szybkie, bezpieczne i bezproblemowe – takie jest podpisywanie dokumentów w Archillei dzięki integracji z kwalifikowanym podpisem elektronicznym Certum by Asseco.

Podpisuj dokumenty biznesowe i te, dla administracji publicznej bezpośrednio w Archillea wykorzystując aplikację mobilną SimplySign lub kartę i czytnik.

przepływ dokumentów

Kwalifikowany podpis elektroniczny

Elementem kończącym prace z dokumentem jest jego podpis, który równocześnie potwierdza osobę, która go składa oraz integralność (brak ingerencji z zewnątrz) saego dokumentu. Wykorzystaj zintegrowany podpis kwalifikowany Certum by Asseco, który pozwoli Ci na:

  • Sprawne zarządzanie dokumentacją wymagającą podpisu,
  • Podpis równoległy wielu sygnatariuszy (np. reprezentacji spółki).
  • Elegancką formę wizualną prezenacji podpisu na dokumencie.
  • Rezygnację z wersji papierowych dokumentacji, a przez to oszczędność czasu i pieniędzy oraz postawy proekologiczne,
  • Przyspieszenie obiegu procesów wymagających przetworzenia podpisanych dokumentów

Podpis z wykorzystaniem aplikacji SimplySign

Intuicyjna i bezpieczna aplikacja mobilna pozwala na podpisanie nawet 15 dokumentów na sekundę w dowolnym miejscu i czasie. Jedyne, czego potrzebujesz to telefon lub tablet, który pozwoli Ci potwierdzić Twój podpis przy pomocy kodu.

Podpis z wykorzystaniem karty i czytnika

Wystarczy, że podłączysz czytnik do swojego komputera i umieścisz w nim kartę aby bezpiecznie podpisać dokumenty.

Podpisywanie dokumentów online

Korzyści wynikające z zastosowania narzędzia

Redukuj koszty

Wyeliminuj koszty drukowania dokumentów, ich przechowywania oraz opłat za przesyłki. Redukcja zużycia papieru dodatkowo pozwoli Ci zadbać o środowisko i prowadzić zrównoważoną ekologicznie działalność

Przyspiesz procesy

Zminimalizuj czas upływający między przekazaniem dokumentacji do podpisu, a jego złożeniem. Ogranicz zbędną papierologię, przeprowadź proces cyfrowo do samego końca.

Zwiększ bezpieczeństwo

Zastosowanie zaawansowanej kryptografii, znacznika czasu i standardów zgodnych z europejskim rozporządzeniem eIDAS gwarantuje pewność i pełną kontrolę nad składanymi podpisami

Podpisuj dokumentację urzędową i biznesową

e-podpis dzięki kompatybilności z kluczowymi aplikacjami rynkowymi pozwala na podpisywanie nie tylko ofert handlowych, umów biznesowych i HR, ale i dokumentacji dla ZUS, US, Urzędów, czy KSeF.

Obszary, w których wykorzystywane jest to narzędzie

Najczęściej wykorzystywane przez naszych Klientów narzędzia i moduły powiązane z danym obszarem

Wykorzystaj elastyczność Archillei i dostosuj ją do swoich potrzeb.

Wypróbuj Archilleę

Zyskaj 14-dniowy darmowy dostęp do Archillei i sprawdź w jaki sposób możesz bezpiecznie i efektywnie zarządzać obiegiem dokumentów w swojej firmie. W systemie znajdziesz predefiniowane dokumenty, które w prosty 
i intuicyjny sposób przeprowadzisz przez procesy w wybranych przez Ciebie obszarach.

Przejdź na wyższy poziom zarządzania dokumentami!

Instrukcja jak wdrożyć system EOD

Dowiedz się więcej o możliwościach Archillei

Nagrania procesów, analizy i trendy rynkowe, przykłady zastosowań, omówienia wybranych obszarów. Jednym słowem wszystko czego potrzebujesz, aby wykorzystać pełny potencjał elektronicznego obiegu dokumentów i przyspieszyć transformację cyfrową Twojej organizacji.

Archillea wdrożenie

Co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu?

Zastanawiasz się, w czym Archillea jest lepsza od innych rozwiązań rynkowych? Nurtuje Cię proces wdrożenia? A może jeszcze nie wiesz od czego zacząć?

Porozmawiajmy o narzędziu i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie

Aneta Fidler - ekspert w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

Pozostałe narzędzia

WorkFlow Engine

Zaawansowany silnik workflow napędza działanie procesów akceptacyjnych, a udostępniony pulpit daje pełną kontrolę nad przebiegiem procesów

Powiadomienia

Przyspieszaj realizację, monitoruj postępy, podejmuj reakcje usprawniające Twoje procesy, dzięki powiadomieniom email i sms.

Digital Repository

Przechowuj i zarządzaj dokumentacją wykorzystując elektroniczne archiwum dokumentów. Kataloguj, gromadź sprawy w teczki, obsługuj wypożyczenia.

OCR

Kompletne rozwiązanie umożliwiające optyczne rozpoznanie treści, inteligentną interpretację zawartości po wywołanie interfejsu tworzenia dokumentu w systemie odbierającym.

Skontaktuj się z nami

Krok 1


Krok 2