Pracowniczy „online being”. Kiedy wdrożyć Portal Pracowniczy w firmie?

Kiedy wdrożyć Portal Pracowniczy w firmie?

Pracowniczy „online being”. Kiedy wdrożyć Portal Pracowniczy w firmie? W czasach przyspieszającej digitalizacji coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie Portalu Pracowniczego jako narzędzia ułatwiającego zarządzanie zasobami ludzkimi. Dynamiczny rozwój technologii i dostęp on-line do coraz większej liczby narzędzi wykorzystywanych w pracy powoduje, że przedsiębiorstwa poszukują rozwiązań, które pomogą im nie tylko efektywnie zarządzać wykonywanymi zadaniami, ale i zredukować koszty operacyjne.

Przywilej czy konieczność – czym jest Portal Pracowniczy?

Wykład o systemie obiegu dokumentów

Z naszych obserwacji wynika, że przedsiębiorstwa nadal nie wykorzystują w pełni potencjału procesu automatyzacji. Wielu z nich ogranicza używanie Portalu Pracowniczego jedynie do zarządzania urlopami, nie dostrzegając jego szerszych możliwości. W dziale Human Resources istnieje jednak wiele innych procesów, które można zautomatyzować – takich jak szkolenia czy rekrutacje. Przeanalizowanie tych obszarów i odpowiednie zaprojektowanie oraz wdrożenie Portalu Pracowniczego może przynieść nieocenioną pomoc w zarządzaniu każdym, nawet niewielkim przedsiębiorstwem.