Sprawdź, jak Archillea działa w praktyce!
Sekcja demo
Zyskaj 14-dniowy darmowy dostęp do Archillei i zobacz w jaki sposób możesz bezpiecznie i efektywnie zarządzać obiegiem dokumentów w swojej firmie. W systemie znajdziesz predefiniowane dokumenty, które w prosty i intuicyjny sposób przeprowadzisz przez procesy w wybranych przez Ciebie obszarach.
Przejdź na wyższy poziom zarządzania dokumentami!
12 386
Posadzonych drzew
Dbamy o to, czym oddychasz!
Za każdy zdigitalizowany proces sadzimy drzewa, a każde z nich pochłania rocznie nawet 7kg CO2. Do tej pory posadziliśmy już XX drzew, które każdego dnia oczyszczają powietrze w otoczeniu naszych Klientów.
W wersji testowej systemu znajdziesz dostęp do:
- gotowych procesów z obszaru księgowości i finansów, HR, administracji i zarządzania organizacją,
- predefiniowane dokumenty, których obieg możesz przetestować samodzielnie
- kokpitów managerskich, które pomogą Ci zweryfikować wydajność procesów i ułatwią optymalizację
- pulpitu głównego użytkownika, który pozwoli na akceptację i odrzucanie zadań w wybranym przez Ciebie momencie, wysyłanie powiadomień i generowanie predefiniowanych raportów
Obieg faktury zakupowej
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Wniosek urlopowy
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Rejestr umów
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Wniosek zakupowy
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Korespondencja firmowa
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Obieg faktury zakupowej
Wprowadź opis merytoryczny, zadekretuj kwoty na dekrety kontrolingowe, wskaż ewentualną blokadę płatności, powiąż fakturę z zamówieniem oraz z dokumentem PZ (przyjęcie magazynowe), załącz protokół dostarczenia produktu lub usług
Obieg faktury zakupowej
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Obieg faktury zakupowej
Wprowadź opis merytoryczny, zadekretuj kwoty na dekrety kontrolingowe, wskaż ewentualną blokadę płatności, powiąż fakturę z zamówieniem oraz z dokumentem PZ (przyjęcie magazynowe), załącz protokół dostarczenia produktu lub usług
Wniosek urlopowy
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Portal Pracownika
Wnioski urlopowe i pracownicze, zarządzanie rekrutacjami, ocenami i szkoleniami.
Rejestr umów
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Rejestr umów
Zweryfikuj metadane umowy, przejrzyj dokumenty umowy, sprawdź zabezpieczenia i harmonogram realizacji umowy, potwierdź kompletność umowy. Przejrzyj rejestr umów
Wniosek zakupowy
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Portal Zakupowy
Wnioski zakupowe, procesy akceptacyjnie, portal komunikacji z dostawcami.
Korespondencja firmowa
Transformacja cyfrowa – Potencjał cyfrowego obiegu dokumentów w dziale Księgowości i Finansów.Korespondencja przychodząca i wychodząca
Przejrzyj dane korespondencji oraz skan korespondencji przychodzącej, zadekretuj korespondencję na właściwą osobę lub jednostkę
-
Obieg faktury zakupowej
Zadbaj o prawidłową dekretację, realizuj terminowe zapłaty. Analizuj i identyfikuj trendy, podejmuj świadome decyzje oparte na danych. -
Portal Pracownika
Wprowadź kompleksowe narzędzie, które integruje wszystkie kluczowe procesy HR. Zapewnij sobie wygodną obsługę wniosków urlopowych, delegacji, eTeczki, publikacja pasków płacowych, PIT i innych. -
Rejestr umów
Skorzystaj z elektronicznego obieg umów z obsługą podpisów elektronicznych. Wprowadź repozytorium umów, w któym zarchiwizujesz zarówno umowy zawarte elektronicznie jak i skany umów papieorwych. -
Portal Zakupowy
Zapewnij firmie kompleksowe wsparcie dla obszaru zakupów, umożliwiając ich planowanie, zgłaszanie zapotrzebowań oraz efektywne przetwarzanie wniosków zakupowych. -
Korespondencja przychodząca i wychodząca
Zoptymalizuj obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zintegrowanej z eDoręczeniami, co umożliwia szybkie i bezpieczne przesyłanie dokumentów. Wybierz system Archillea, aby efektywnie zarządzać komunikacją, minimalizując ryzyko opóźnień i błędów.
Obieg faktury zakupowej
Wprowadź opis merytoryczny, zadekretuj kwoty na dekrety kontrolingowe, wskaż ewentualną blokadę płatności, powiąż fakturę z zamówieniem oraz z dokumentem PZ (przyjęcie magazynowe), załącz protokół dostarczenia produktu lub usług
Portal Pracownika
Wnioski urlopowe i pracownicze, zarządzanie rekrutacjami, ocenami i szkoleniami.
Rejestr umów
Zweryfikuj metadane umowy, przejrzyj dokumenty umowy, sprawdź zabezpieczenia i harmonogram realizacji umowy, potwierdź kompletność umowy. Przejrzyj rejestr umów
Portal Zakupowy
Wnioski zakupowe, procesy akceptacyjnie, portal komunikacji z dostawcami.
Korespondencja przychodząca i wychodząca
Przejrzyj dane korespondencji oraz skan korespondencji przychodzącej, zadekretuj korespondencję na właściwą osobę lub jednostkę
Chcesz zobaczyć, jak działa nasz system obiegu dokumentów Archillea? Wypełnij formularz i uzyskaj dostęp do kompletnego demo zawierającego predefiniowane procesy już teraz!
Dlaczego warto przetestować system?
Poznaj filozofię i zasady pracy z systemem
Poznaj pulpit główny użytkownika Archillea, sprawdź możliwość jego dostosowania do własnych potrzeb i przejrzyj menu systemu
Przetestuj działanie listy zadań
Sprawdź rejestry systemu, filtruj, wyszukuj, przeglądaj dane w systemie
Zobacz jak akceptować i odrzucać wnioski
Poznaj kluczowe wskaźniki KPI w kokpitach managerskich usprawniające zarządzanie przepływem procesów
Najczęściej pojawiające się pytania dotyczące funkcjonowania systemu / demo?
Po uzupełnieniu formularza zgłoszeniowego otrzymasz na swój adres mailowy login wraz z hasłem. Wiadomość tę postaramy się wysłać do Ciebie najszybciej jak to możliwe (zwykle dzieje się to w przeciągu 1 dnia roboczego od wysłanego zgłoszenia). Od tego dnia będziesz mieć 3 dni na zalogowanie się do systemu. Jeśli w tym czasie nie zalogujesz się do Archillei niezbędne będzie ponowne wysłanie formularza zgłoszeniowego. Na tej podstawie zresetujemy i wyślemy Ci nowe hasło.
Nie, w każdym z dostępnych procesów będzie czekać przygotowany przez nas jeden lub kilka dokumentów, które możesz przetestować. Jeśli chcesz sprawdzić system na swoim dokumencie zgłoś nam taką potrzebę w formularzu zgłoszeniowym.
Nie, nie musisz. Projektując wersję demonstracyjną systemu wybraliśmy procesy, których ścieżka przebiegu jest najbardziej uniwersalna i ustawiliśmy ją w Twoim imieniu. Jeśli chcesz dostosować proces do swoich potrzeb zgłoś nam taką potrzebę na support@archillea.pl
Tak, wystarczy wysłać nam taką prośbę na adres support@archillea.pl. W miarę dostępnych użytkowników wydłużymy Twój okres testowy tak, abyś miał(a) wystarczająco czasu na podjęcie decyzji.
Archillea pozwala na dostosowanie przebiegu procesów i wyglądów ekranów za pomocą narzędzi dostępnych dla użytkownika systemu. W wersji testowej wybraliśmy typowe przebiegi procesów i wykorzystywane wskaźniki. Jeśli chcesz sprawdzić jak dostosować je do swoich potrzeb napisz do nas na support@archillea.pl