Umowy
Centralny rejestr umów w systemie Archillea to efektywne rozwiązanie do zarządzania umowami, które ułatwia ich przygotowanie, konsultacje i uzyskanie akceptacji, bieżący dostęp oraz archiwizację.
System zapewnia jedno, centralne miejsce dla dokumentów podpisanych tradycyjnie i elektronicznie, co znacząco ułatwia dostęp i kontrolę nad nimi. Twój biznes skorzysta na usprawnieniu procesów prawnych i operacyjnych, dzięki szybkiemu dostępowi do umów dla uprawnionych użytkowników.
Utwórz konto i uzyskaj dostęp do demo
Narzędzia i moduły EOD, które są wykorzystywane w tym obszarze
Najczęściej wykorzystywane przez naszych Klientów narzędzia i moduły powiązane z obszarem Księgowości i Finansów
Wykorzystaj elastyczność Archillei i dostosuj ją do swoich potrzeb.
Korzyści
Błyskawiczne generowanie umów z szablonów
Możliwość tworzenia umów na podstawie predefiniowanych szablonów znacznie skraca czas ich przygotowania i minimalizuje ryzyko błędów. Szablony mogą być dostosowane do specyficznych wymagań prawnych i biznesowych, co zapewnia spójność i odpowiedni wygląd dokumentów.
Przyspieszenie procesu akceptacji i zawierania umów
Usprawniony wewnętrzny obieg umów zwiększa efektywność komunikacji między działami i skraca czas potrzebny na finalizację transakcji. Dodatkowo system Archillea umożliwia łatwe i bezpieczne złożenie podpisu kwalifikowanego i niekwalifikowanego co przyspiesza proces przygotowania oraz zawierania umów.
Ułatwione rozliczenie umów z klientami i dostawcami
System Archillea posiada moduły wpierające procesy obiegu faktur zakupu, wniosków zakupowych, co pozwala na powiązanie umów, zamówień i faktur. Umożliwia to szybkie i dokładne śledzenie kosztów związanych z każdą umową. Dzięki temu, organizacja może lepiej zarządzać swoimi finansami i optymalizować przepływy finansowe.
Ergonomiczna archiwizacja umów
Centralne archiwum umów w systemie Archillea zapewnia nie tylko bezpieczne przechowywanie dokumentów, ale również ergonomiczny dostęp do nich, co jest kluczowe dla efektywnego zarządzania umowami. Dokumenty elektroniczne są odpowiednio zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem czy usunięciem, co gwarantuje ich integralność. System Archillea posiada rozbudowany moduł uprawnień, co pozwala na precyzyjne zarządzanie dostępem do umów i dokumentów. Elektroniczne archiwum ułatwia przeprowadzanie audytów i zapewnia zgodność z przepisami prawnymi, co jest niezbędne dla utrzymania porządku i przestrzegania regulacji dotyczących archiwizacji dokumentów.
Automatyczna cyfryzacja umów i OCR dokumentów papierowych
System Archillea jest wyposażony w skuteczny silnik OCR, może być zintegrowany z urządzeniami biurowymi typu skanery, drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych, co pozwala na organizację szybkiego i skutecznego procesu cyfryzacji dokumentów.
Wygodna obsługa ewidencji pełnomocnictw
System Archillea wspiera zarządzanie pełnomocnictwami, umożliwiając ich rejestrację, aktualizację i monitorowanie. Dzięki temu, organizacja ma pewność, że wszelkie działania prawne są podejmowane przez osoby upoważnione, co zwiększa bezpieczeństwo prawne transakcji.
Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie
Archillea jest wyposażona w narzędzia wspierające szukanie informacji. Dzięki indeksowaniu dokumentów możliwe jest wyszukiwanie po ich treści. Dodatkowo dostępne są zaawansowane filtry, które użytkownicy wykorzystują, aby odnaleźć potrzebne dokumenty, co oszczędza czas i zwiększa produktywność pracy.
Klienci
Referencje
Case study
Zdalny dostęp dla kilku tysięcy pracowników korzystających jednocześnie z Archillei z dowolnego miejsca na świecie
Usprawnienie i optymalizacja procesów wspieranych przez Archilleę i ułatwienie pracy użytkowników końcowych
Procesy
Archillea usprawnia procesy w Twojej firmie, zapewniając efektywne zarządzanie dokumentacją i automatyzację kluczowych zadań. Zyskaj zwiększoną efektywność, szybszy obieg dokumentów, lepszą kontrolę nad procesami oraz redukcję błędów.
Wnioskowanie o realizację płatności
Wnioskowanie o wystawienie faktury zakupowej
Obsługa delegacji służbowych
Opis merytoryczny i akceptacja faktury zakupowej
Przewagi Archillea w obszarze umów
Efektywna współpraca i wersjonowanie dokumentów
System Archillea umożliwia użytkownikom jednoczesną pracę nad dokumentami i zarządzanie wersjami, co zwiększa produktywność i zapewnia ciągłość pracy nad umowami. Funkcja wersjonowania pozwala na śledzenie historii zmian i łatwe przywracanie poprzednich wersji dokumentów, co jest nieocenione przy współpracy zespołowej.
Dokładna kontrola i śledzenie procesu
System Archillea oferuje zaawansowane narzędzia do monitorowania i kontroli przebiegu procesu obiegu umów. Użytkownicy mogą w czasie rzeczywistym śledzić status zadań i etapów pracy nad umową, co pozwala na szybką interwencję i optymalizację działań. W trakcie realizacji umowy w Archillea możliwe jest śledzenie finansowego wykonania umowy, harmonogramu realizacji oraz ustanawiania i zwalniania zabezpieczeń.
Konfigurowalne metryki umów i elastyczność procesowania
System Archillea oferuje elastyczność w definiowaniu metryk umów dzięki narzędziom low code, które umożliwiają użytkownikom samodzielne projektowanie i dostosowywanie metryk umów oraz procesów obiegu bez potrzeby głębokiej wiedzy technicznej. Dostępna funkcjonalność pozwala na szybkie reagowanie na zmieniające się wymagania biznesowe i prawne, a także na tworzenie spersonalizowanych wskaźników, które najlepiej odzwierciedlają specyfikę i priorytety organizacji.
Wszystkie informacje w jednym miejscu
System Archillea umożliwia przechowywanie umowy głównej oraz wszystkich powiązanych z nią aneksów i dokumentów dodatkowych w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Dzięki temu, użytkownicy mają pewność, że wszystkie powiązane dokumenty są zorganizowane i mogą być szybko odnalezione, co znacząco usprawnia zarządzanie umowami i zwiększa efektywność procesów prawnych i administracyjnych.
Wsparcie dla grup kapitałowych
System Archillea pozwala na wiązanie umów z wieloma spółkami w grupie kapitałowej, obsługuje również umowy zawierane wewnątrz grupy, co ułatwia właściwe rozliczenia pomiędzy spółkami.
Porozmawiajmy o Archillei i tym w jaki sposób może pomóc Tobie w biznesie
Dowiedz się więcej o możliwościach Archillei w obszarze Księgowości i Finansów
- Webinar
Praktyczny Warsztat – cyfryzacja procesu w 20 minut – na przykładzie procesu – demonstracja narzędzi low code
- # EOD, Platforma Cyfryzacji Procesów, Transformacja cyfrowa, zadzarzaniedanymi
- Webinar
Prezentacja – Zastosowania sztucznej inteligencji w realizacji procesów. Wykorzystaj AI do wygodnego wyszukiwania informacji – demonstracja systemu Archillea
- # EOD, Platforma Cyfryzacji Procesów, Transformacja cyfrowa, zadzarzaniedanymi
Wdrożenie
Dobrze zaplanowane i z jasno wyznaczonymi celami, takie są nasze projekty.
W procesie wdrożenia doradzamy i projektujemy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb, a po starcie produkcyjnym wspieramy Ciebie i Twoich pracowników w trakcie nauki korzystania z systemu. Na żadnym z etapów nie pozostajesz sam.
Wypróbuj Archilleę
Zyskaj 14-dniowy darmowy dostęp do Archillei i sprawdź w jaki sposób możesz bezpiecznie i efektywnie zarządzać obiegiem dokumentów w swojej firmie. W systemie znajdziesz predefiniowane dokumenty, które w prosty i intuicyjny sposób przeprowadzisz przez procesy w wybranych przez Ciebie obszarach.
Przejdź na wyższy poziom zarządzania dokumentami!
Archillea jako rozwiązanie problemów
Opóźnienia w księgowaniu, zagubione faktury, brak kontroli nad procesem akceptacyjnym?
Dzięki Archillei wprowadzisz klarowne i skuteczne procedury księgowania, obiegu dokumentacji i ich akceptacji. Zyskasz kontrolę nad każdym z etapów procesu, a cyfryzacja i elektroniczne archiwum rozwiążą problem zagubionych faktur.
Błędy i opóźnienia wynikające z ręcznego wprowadzania danych do ERP, brak systemu do obsługi elektronicznych faktur (w tym KSeF) oraz brak kontroli nad postępami realizacji procesu?
Wykorzystaj Archilleę zasilaną silnikiem OCR, który automatycznie zeskanuje i wprowadzi dane do systemu oraz modułem KSeF umożliwiającym obsługę efaktur. Wbudowane moduły zarządcze gwarantują kontrolę nad postępami procesów na każdym etapie realizacji.
Kłopoty z weryfikacją zgodności faktury z zamówieniem lub umową, brak kontroli nad realizowanymi płatnościami?
Dzięki Archillei w kilku szybkich krokach sparujesz fakturę z zamówieniem lub umową i upewnisz się, że ponosisz tylko te koszty, które wynikają z wcześniejszych ustaleń. Zyskaj większą kontrolę nad budżetem i unikaj nadpłat lub niepotrzebnych wydatków.
Co możemy zrobić dla Ciebie i Twojego biznesu?
Zastanawiasz się, w czym Archillea jest lepsza od innych rozwiązań rynkowych? Nurtuje Cię proces wdrożenia? A może jeszcze nie wiesz od czego zacząć?